Primăria Municipiului Constanța
© P M C - pagina de web oficială
Tip cerere: acord pentru ocuparea temporară a terenurilor aparținând municipiului Constanța pentru organizare de șantier în baza autorizației de construire, ocuparea domeniului public cu schelă, împrejmuirea pentru protecția domeniului public aferent clădirilor până la finalizarea reabilitării acestora în baza H.C.L nr.___/____privind____
  • Export to PDF
  • Export to XLS
  • Export to XLSX
  • Export to DOCX
  • Export to RTF
  • Export to CSV
  •  
    ...
act necesar 
detalii 
obligatoriu 
descarca formulare 
1.cerere tip- timp mediu de completare 2-3 min.
descarca fisier 
tip 
marime (KB) 
descarca formulardocx17 KB
2.autorizatie de construire (fotocopie)- dupa caz
3.plan de situatie/schita-  din care să reiasă suprafața din domeniul public care se dorește a fi ocupată temporar, cu reprezentarea aleilor, strazilor, trotuarelor si a zonei de acces pentru pietoni (original)
4.declaratie pe propria raspundere- cu privire la obligația protejării pavajului/covorului asfaltic și achitării cheltuielilor ocazionate cu refacerea de către municipiul Constanța a pavajului/covorului asfaltic și a oricăror alte eventuale cheltuieli rezultate din neluarea măsurilor de protejare corespunzătoare a domeniului public/privat-timp mediu de completare 3-4 min.
descarca fisier 
tip 
marime (KB) 
descarca formulardocx18 KB
5.imagini foto relevante-din care sa reiasa imobilul si terenul limitrof care se doreste a fi ocupat temporar - dupa caz
6.copie C.I./B.I.- în cazul persoanelor fizice (fotocopie)
7.imputernicire pentru reprezentare pentru PF/PJ /(original)- dupa caz
8.certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului-copie- in cazul persoanelor juridice
9.avizul societatii care a executat lucrarea, dupa caz

În situația ocupării terenului pe suprafata caruia au fost realizate lucrari prin finantare din fonduri europene

- in aviz se vor mentiona conditiile in care este posibila executarea lucrarilor in vederea protejarii carosabilului si a trotuarului, dupa caz

 

10.avizul proiectantului lucrarii -dupa caz

În situația ocupării terenului pe suprafata caruia au fost realizate lucrari prin finantare din fonduri europene

-  in aviz se vor mentiona conditiile in care este posibila executarea lucrarilor in vederea protejarii carosabilului si a trotuarului, dupa caz

 

 

11.avizul administatorului drumului (S.C. Confort Urban)

În situația ocupării terenului pe suprafata caruia au fost realizate lucrari prin finantare din fonduri europene

-  in aviz se vor mentiona conditiile in care este posibila executarea lucrarilor in vederea protejarii carosabilului si a trotuarului, dupa caz

 

12.aviz Politia Rutiera

În situația ocupării terenului pe suprafata caruia au fost realizate lucrari prin finantare din fonduri europene

-  in aviz se vor mentiona conditiile in care este posibila executarea lucrarilor in vederea protejarii carosabilului si a trotuarului, dupa caz

 

13.declaratie de consimtamant- conf prevederilor Regulamentului (U.E) nr.679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date
descarca fisier 
tip 
marime (KB) 
declaratie GDPRdocx19 KB