Primăria Municipiului Constanța
© P M C - pagina de web oficială
Tip cerere: autorizaţie comerţ stradal-comerţ de întâmpinare în faţa propriilor unităţi de alimentaţie publică-terase
  • Export to PDF
  • Export to XLS
  • Export to XLSX
  • Export to DOCX
  • Export to RTF
  • Export to CSV
  •  
    ...
act necesar 
detalii 
obligatoriu 
descarca formulare 
1.cerere tiptimp estimat de completare 2 - 3 min.
descarca fisier 
tip 
marime (KB) 
cereredocx18 KB
2.Certificat de atestare fiscala eliberat de către organul fiscal competent-pentru operatorii economici care se obligă să achite taxele viitoare eșalonat, conform deciziei de impunere;
-operatorii economici care figurează cu debite sau amenzi contravenţionale neachitate la bugetul local, pot fi autorizaţi doar după achitarea acestora.
3.Autorizatia de funcţionare- pentru desfășurarea activității de alimentație publică - copie
4.Dovada deţinerii legale a terenului în situația în care terasa se va amplasa pe teren aparținând persoanelor fizice sau juridice

Dovada detinerii legale a terenului se solicita doar in situatia in care activitatea se desfasoara pe teren prorpietate privata

Titlul de proprietate pentru teren:     
  - intabulare și documentație cadastrală/extras de carte funciară pentru informare (actualizat), din care să rezulte terenul pe care se va amplasa terasa; sau
-   contract de vânzare cumpărare/certificat de moștenitor/hotărâre  judecătorească, etc.;  
Contract de închiriere (copie)/contract de comodat (copie conform cu   originalul), etc., unde este cazul;

5.Acordul asociației de proprietari/locatari (nume în clar al președintelui asociației de proprietari/locatari, semnătură, ștampilă și dată)– pentru terasele amplasate în fața unităților de alimentație publică situate la parterul blocurilor sau la subsolul/parterul unor clădiri colective - formular tip.
În situația în care nu este constituită asociaţie de proprietari/locatari, solicitantul va da o declarație pe propria răspundere în acest sens.
descarca fisier 
tip 
marime (KB) 
acorddocx14 KB
6.Documentație tehnicăConstituie parte integrantă a autorizaţiei de funcţionare și va cuprinde:
-  un memoriu justificativ care va conține informații privind materialele,  culorile, condițiile de utilizare ale terasei, suprafața pe care se va amenaja terasa și alte elemente considerate relevante de către operatorul economic; 
-  un plan de situație cotat pe care  vor fi obligatoriu configurate: numărul de mese şi scaune, numărul şi tipul de echipamente, jardinierele, cât și dispunerea lor;
7.Fotografii-din unghiuri diferite din care să reiasă amplasamentul supus autorizării, precum și mobilierul utilizat.
8.declaratie-consimtamantin conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date
descarca fisier 
tip 
marime (KB) 
declaratie GDPRdocx12 KB