Primăria Municipiului Constanța
cauta in site
0241 550055 - Dispecerat
primarie@primaria-constanta.ro
P M C - pagina de web oficială © 2023
  • Despre instituție
    v
  • Consiliul Local
    v
  • Informatii de interes public
    v
  • Transparenta decizionala
    v
  • Integritate institutionala
    v
  • Informatii utile
    v
  • Monitorul Oficial Local
    v
  • Contact
    v
  • Instrumente site
  • Item
    ...
Tipuri Solicitari
x
SearchClear
categorie solicitare 
precizari 
Expand2. reclamatie 
Expand3. cereri legate de autorizarea activitatilor economice 
Expand4. cereri urbanism, constructii 
Expand5. cereri premii banesti pentru persoane varstnice  
Expand6. cereri acte de la Consiliul Local (copii hotarari de consiliu, hotarari de inventariere, acte arhiva, adeverinte de vechime, expertiza tehnica imobil conform OG nr. 20/1994, republicata)
Expand7. cereri legate de administrarea cimitirelor  
Expand8. cereri legate de locurile de parcare si circulatia pe drumurile publice 
Expand9. cereri legate de activitatea de gospodarire a orasului

spatii verzi, arbori, igiena publica, iluminat public, avize interventie in domeniul public, aviz deseuri

Expand10. cereri legate de activitatea de taximetrie  
Expand11. cereri concursuri angajari  
Expand12. cereri legate de ocuparea domeniului public organizare de santier, depozitare de materiale, alte taxe ocupare domeniu public
Expand13. cereri legate de terenuri, cadastru  
Expand14. cereri legate de transportul localinregistrare vehicule, avize transport persoane, puncte de imbarcare-debarcare, licente de traseu, autorizatii de circulatie sau de transport, permis libera trecere faleza Mamaia, aviz de acces zona plaje
Expand15. cereri legate de asociatiile de locatari/proprietari atestarea administratorilor de imobile
Expand17. cereri legate de registrul agricol 
Expand18. cereri legate de cumpararea terenurilor  
Expand19. cereri legate de organizare evenimente 
Expand20. cerere pentru emitere aviz UAT pentru amplasare mijloace de publicitate  
Expand21. cereri legate de inscrierea in audienta- se vor putea inscrie in audiență persoanele care au avut în prealabil, o cerere (petiție, memoriu) către direcția de resort din cadrul primăriei competentă să soluționeze problema în cauză si de al carei raspuns sunt nemultumiti sau nu au primit raspuns;

- la depunerea cererii de înscriere în audiență  petentul  va trebui să facă dovada că s-a adresat în scris primăriei (răspunsul primit, numărul de înregistrare), precum si alte acte doveditoare;

 - înscrierile în audiență  se acordă pe cale ierarhica.